İnan ki vazgeçmem..Seni sevmekten,
Bu dünya durdukça hep seveceğim !
Bir an bile bıkmam Seni görmekten ;
Yüzüne baktıkça hep seveceğim
Terk edip gitsen de.. istemesen de,
Seni sevdiğimi hiç bilmesen de..
Ben seni severken, sen sevmesen de :
Sen beni yaktıkça hep seveceğim !
Pamuk Ellerinle Kara gözünle,
Gülerken gül açan güzel yüzünle
Ruhumu okşayan tatlı sözünle ;
Gönlüme aktıkça hep seveceğim !
Geriye dönüp de.. “gel” demeseydin,
Ah keşke ! şarkılar söylemeseydin..
Yanımda şiirler dinlemeseydin !
Sesini duydukça.. hep seveceğim !
Ne olursa olsun, bu Sevda bitmez,
Ne sesin, ne yüzün.. aklımdan gitmez..
Elimde değil ki.. gücüm de yetmez ;
Ben seni sevdikçe, hep seveceğim !..

